fredag den 25. januar 2013

Arrested Development

Jeg er startet på to nye serier i dag - Weeds og Arrested Development. Weeds, var egentlig mest fordi jeg har set den køre på Zulu og så synes at pushermama lød meget spændende, men desværre fangede serien mig ikke rigtigt. Den endte med at være mere sørgelig end komisk, så jeg tror bare at jeg nøjes med at fortsætte på Arrested Development.

Serien handler om Michael og hans enormt mærkelige og virkelig komiske familie, der lander i lidt af en klemme, da faren bliver arresteret for at lave løjer med sit firmas økonomi. Michael sættes til at overtage, samt at stable firmaet op igen, hvilket godt kan være svært, når ens familie er sær og dybt afhængig af finanserne herfra. Michael spilles af Jason Bateman, der er evigt genial, hans søn George Michael (lol) spilles af Michael Cera og ellers har serien stjerner som Portia de Rossi, Jeffrey Tambor og Alia Shawkat i hovedrollerne. Jeg synes den er sjov og meget taknemmelig for at Netflix lå inde med den, siden jeg har haft lyst til at begynde på den længe. Juhuu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar