tirsdag den 15. januar 2013

Spontant "nat"køb

Jeg skal sove nu, for jeg skal på arbejde i morgen. Men jeg skulle jo liiiige ind for at se, hvad mon Lærkevej kostede, hvis jeg skulle købe den. Det viser sig, at det kan man ikke (eller også er jeg en idiot, der ikke kan finde den), så det endte med at jeg købte The Hunger Games i stedet. Ja, dygtig, Ida. Ryggrad! Dygtig. Jeg købte ikke engang kun The Hunger Games, jeg købte også The Pension Grillparzer, som er en historie skrevet af T.S. Garp, der optræder i Verden Ifølge Garp og som jeg slet ikke vidste var blevet udgivet i fuld længde. Jeg er heller ikke helt sikker på om det er den - beskrivelsen stod på tysk, men forfatteren var John Irving og den kostede 39 kroner, så jeg tog chancen. Crossed fingers!

1 kommentar:

  1. http://www.haushoej.dk/product.asp?product=186976&lang=dk
    http://www.gucca.dk/dvd-film/laerkevej-saeson-2_123617.php?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner_dvd

    Du er en sød idiot <3

    SvarSlet