tirsdag den 5. februar 2013

Mew

Jeg sad og surfede rundt på Youtube efter sange, som jeg ikke har i mit iTunes, da jeg fandt DR Kulturs sammenklipning af Mews koncert på Roskilde sidste år. Oh my, for at sige det the Anastasia Steele-way.

Den koncert var uden tvivl en af de absolut bedste. Jeg har hørt Mews musik siden jeg var 14, men har aldrig dyrket det så meget, at jeg har undersøgt mulighederne for at tage til en af deres koncerter. Deres koncert på Orange Scene var derfor min første og jeg havde glædet mig som en lille dreng til kage. De skuffede ikke. Det var magisk. BAM, Zookeepers Boy (min yndlings, yndlings, yndlingssang dengang), BAM, Am I Wry? No og BAM, 156. What, hvor var det overvældende. Det var et fantastisk eksempel på en koncert, der vaskede alle bekymringer væk og blot henlagde til at græde, synge og hoppe. Jeg håber ikke at det var sidste gang jeg så Mew. De er fantastiske, selvom de er mærkelige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar