søndag den 10. februar 2013

The Floor Is Made Of Lava 08.02.13

I går var Michella og jeg i Gimle og se The Floor Is Made Of Lava, der spillede en velgørenhedskoncert i forbindelse med Danmarks Indsamlingen.

For pokker, det var godt at se dem igen, selvom det var en betydeligt forkortet koncert i forhold til det forlængede set, vi nåede at vænne os til på deres efterårstour. Der var ikke ret mange mennesker i Gimle, men Michella og jeg havde en fest. Vi dansede, sang og klappede til det gjorde ondt over det hele, så det var for os egentlig lige meget med menneskemængden og vi lagde ikke rigtigt mærke til det. Setlisten var fantastisk (postet længere nede) og Lava var tydeligvis også klar på at have en fest - as always. Jeg bliver simpelthen aldrig træt af, at høre The Floor Is Made Of Lava. Jeg glæder mig ubeskriveligt til at høre mere til foråret.

Jeg tog ingen billeder til selve koncerten, men jeg fangede dette smukke billede inden.
En første gang til alting - Tobias gav mig sit plekter. Så nice, så glad for det.

Setlisten så således ud:

Traditional 84
Harder Than You Think
Ain't Half Bad
Around Here
Party Of Friends
Told Her I'm From Compton
Do Your Sister
Lost On The Ropes (Out Of Line)
Forever Again and Then Some
5-Vice
________

Place In The Sun
Lost In The Woods
All Outta Love
Pick Up A Shovel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar