fredag den 28. juni 2013

Fravær

Det er ikke så lidt planlægning det kræver, at drikke sig en pind i øret til noget musik i en uges tid - ikke nok med at det er cirka samme pris, så skulle man fandme tro at det var en tur til Rusland, med alt det der skal huskes og ordnes og pakkes og forberedes. Ja, det kostede noget inaktivitet på bloggen og også lidt mere i den kommende uge, hvor at jeg lægger mit øldrop og forsvinder fra civilisationen. OG JEG GLÆDER MIG.

Men til Roskilde Festival i år, har jeg valgt at medbringe andet end ølbong og tun på dåse. Michella og jeg er ambitiøse og har begge udvalgt to titler, der vil være perfekte at læse ved Roskildes urinsø med en ramme bajere og solbriller i håret. Det var et relativt svært valg - hvad er let og fængende? Mit valg faldt på The Curious Incident of the Dog in the Night-time af Mark Haddon og Fvonk af Erlend Loe. Min kæreste har lovet mig at The Curious Incident of the Dog in Night-time er letlæst og ekstremt god, så den glæder jeg mig virkelig meget til at fordybe mig i. Fvonk er halvt et udslag af min kærlighed til Loe og halvt arbejdsrelateret i forhold til dens nyhedsværdi - den glæder jeg mig også til, men den ligger nummer to i køen, så jeg tør ikke at love mig selv at jeg når til den.

Vi ses på den anden side!


4 kommentarer:

  1. Uh det er ambitiøst! Jeg skal selv på Nibe, men tvivler på jeg får tid til at læse så meget :D

    SvarSlet
  2. Ja, nu må vi se hvor mange sider vi når!

    SvarSlet
  3. Respekt (!) for at tage bøger med på Roskilde Festival... har selv gjort det et år. Slæbte den med hjem igen, uden at have fået læst en eneste side. Men tanken er altså god, bare det man ved, at man har muligheden for at læse...

    SvarSlet
  4. Må sige, jeg er også imponeret. Tog selv en bog med på Roskilde sidste år, men ligesom boegerpaastribe blev den ikke åbnet en eneste gang :)

    SvarSlet