mandag den 17. juni 2013

Sødeste reol

Planlagt indlæg

Af en eller anden grund endte jeg med at ligge på gulvet lørdag nat, ligesom at jeg fik en ustyrlig trang til at begynde at læse Hunger Games igen, klokken lort om natten. Det blev til de to første kapitler i Hunger Games og dette billede af mit højtelskede og meget fyldte reol:


Film på tre øverste hylder, bøger på de fire nederste. De tre øverste (bøger) er sat i alfabetisk rækkefølge og indeholder både yndlingsbøger, must-reads og bøger-jeg-har-fået-læst, hvor den sidste hylde er til høje bøger, bøger jeg er flov over at eje og bøger jeg ikke er sikker på at jeg nogensinde får læst.

Mine Harry Potter-bøger og Jakob Ejersbo-bøger står ikke i reolen. Bare, hvis nogen skulle undre sig over deres fravær.

2 kommentarer:

  1. uhh, sej reol med nogle fede titler iblandt :D

    SvarSlet
  2. Ah. Sommetider kan man bare blive ramt af den mest uhelbredelige Hunger Games-trang. Det bliver jeg også altid tit. Heldigvis er de så hurtigt læst alligevel.
    Og hvor din bogreol bare fin; et sandt farvevæld.

    SvarSlet