søndag den 16. juni 2013

Stil med Emil

If you don't give a fuck, you don't get a fuck



Jeg vil starte med at slå fast, at jeg elsker Emil Thorup. Han er, sammen med Thomas Skov, noget af det sjoveste Danmarks Radio har kastet i fjollekassen.

I hans bog Stil med Emil sætter han mere eller mindre enkle tips op til herrerne om, hvordan de ved at klæde sig bedre og opføre sig korrekt i det offentlige rum, kan skabe mere opmærksomhed hos damerne. Om hans tips og gode råd er korrekte, vil jeg slet ikke udtale mig om. For at sige det mildt, så er jeg ikke målgruppen. Men måden han skriver på er simpelthen så sjov - især hans no-go sektioner. Det her er en bog, som jeg kunne finde på at købe, for at læse den som jeg læser skønlitteratur og for at granske alle de fine illustrationer af Emil Thorup i forskellige situationer og outfits. Manden er genial.

Stil med Emil kan købes for 299,95 i Bog & idé.

BONUS (tilføjelse)

1 kommentar:

  1. Kig gerne forbi min blog og deltag i min GIVE-AWAY,
    hvor du har muligheden for at vinde et valgtfrit smykke fra Dyrberg/kern <3
    http://www.fashionbysterup.dk/2013/06/dyrbergkern-give-away.html

    SvarSlet