søndag den 14. juli 2013

En lang gåtur

Et lille hurtigt indlæg, der ikke omhandler nogen bøger, fordi at min inspiration simpelthen er så pokkers lav lige i øjeblikket. Jeg kan godt mærke, at jeg har haft ferie og har ferie igen, det er helt sikkert. Menmenmen, der kommer snart noget read-a-thon relateret. Nu med rigtig dato.

I går var jeg med Michella til noget grillaften med en masse damer i Fælledparken. Vi spiste, drak og snakkede en helt masse om ting, som man måske i nødvendigvis ville snakke med folk man har kendt i 2 timer om. Eller, det ville jeg i hvert fald ikke. Det var herre hyggeligt, selv da mørket faldt på og kun alkoholen var tilbage til at varme de trætte lemmer, som Michella og jeg efterfølgende slæbte ned til Bremen. Kun for at opdage, at der var lukket - klokken 01 på en lørdag? Come on. I stedet prøvede vi en bar, som efter sigende skulle lave en rimelig hårdkogt cocktail til en masse penge, men til gengæld med latterligt meget alkohol i. Den bar havde også lukket. Det skal siges at vi traskede hele vejen fra Nørrebro til Østerbro, til indre by og så nu videre til Kødboderne, hvor vi tænkte at Jolene i det mindste ville være et sikkert valg. Der var kø. Så vi tog på pizzaria, spiste tvivlsom grillmad og traskede så tilbage til Nørrebro. Det var en meget lang gåtur, men ikke desto mindre så havde jeg en enormt hyggelig aften, til trods for en smule uheld i valget af værtshuse og pisse ondt i stængerne. Heldigvis har 7-eleven også kolde bajere.

Vi blev især rørende enige om, at denne skraldespand står skævt og at vi er alt for gode til at give hinanden ret.


Jeg håber at I nyder ferien derude i blogverden!

1 kommentar:

  1. Det var altså en dejlig aften! Og en hyggelig gåtur. Jeg giver dig ret.

    SvarSlet