torsdag den 18. juli 2013

En venlig sjæl

Jeg er (næsten) lige kommet hjem fra min mor, hvilket er grunden til at bloggen har stået en lille smule stille. Meget lidt stille i forhold til Roskilde-ugen, dog. Det har været nogle superhyggelige dage, hvor jeg har spist mors gode mad, slænget mig i solen, været i Bonbonland med alle Frost'erne og faktisk også fået læst mere end forventet, men dog stadig mindre end jeg burde.

Menmenmen, hvor var det dog bare skønt ikke bare at komme hjem til en glad roommate og to glade rotter, men også at komme hjem til en pakke. Alt godt fra skabet har for nyligt tømt ud på sin reol og foræret bøgerne væk i igennem sin blog, hvilket kom mig for 'øre' via et retweet og næsten endte med at redde min sommer. Hun havde nemlig intet mindre end Nynnes Dagbog 4 blandt bøgerne og den har jeg simpelthen manglet lige siden den udkom og jeg ikke havde råd til at købe den! Da jeg så endelig kom i tanker om at anskaffe mig den for nyligt og ville bestille den hjem, så var den udsolgt fra forlaget. Iiiihh... Men det understreger kun min pointe, når jeg siger at det er så fedt et initiativ, for hvad nogen ikke kan bruge, kan bare vise sig at være rent guld for andre - jeg er glad for den. Hvor er det bare en god idé, at tømme ud på reolen på den måde og det vil jeg helt sikkert også benytte mig af næste gang det bliver tid herhjemme. Thumbs up og mega god stil. (y)

Jeg ved ikke om hun har flere tilbage, men jeg synes bestemt at der er noget godt imellem - det er et kig værd! Indlægget kan findes hér. Oven i købet kom den indpakket i super sødt papir. Jeg er så glad. Tak!

2 kommentarer:

  1. Haha. Bloggen hedder som sagt Alt godt for skabet og papiret var lidt rester fra skabet ;)

    SvarSlet
  2. Det er så god en idé, og noget frygteligt fint papir.

    SvarSlet