mandag den 8. juli 2013

Inden jeg falder død om

Så er jeg hjemvendt fra årets Roskilde Festival, med alle lemmer i god behold og en hulens helvede masse fantastiske oplevelser med i bagagen, sammen med de to bøger jeg havde lovet mig selv at give et forsøg - næsten i god behold. De fik lidt vand, da vi ventede i kø (det er begrænset hvor mange mennesker og bagage en enkelt paraply kan dække over, når det pisser ned), men de lever endnu og hvad fanden. Det er charme det hele.

Jeg havde som tidligere nævnt Fvonk af Erlend Loe og The curious incident of the dog in the nighttime af Mark Haddon med i rygsækken. Fvonk nåede jeg ikke til. Det var meget ambitiøst at tro, at jeg kunne nå at læse to bøger oven i alle ølbongerne og kæderygningen af hjemmerullede cigaretter. Men jeg nåede faktisk *trommehvirvel* 63 sider i The curious incident of the dog in the nighttime - det er jeg selv helt og aldeles tilfreds med. Så er der også plads til forbedringer!

Eftersom at jeg så ikke engang er halvvejs i nogen af de bøger jeg havde med vil jeg ikke sige så meget om dem nu. I stedet kan jeg afsløre at The curious incident of the dog in the nighttime er en af de bøger, jeg har udvalgt til read-a-thon'et der starter i morgen og som Michella aka Sort Tale har beskrevet rigtig fint på sin blog. Men det vil jeg snakke meget mere om i morgen. Nu skal jeg bare sove, for det er bare virkelig hårdt at kampdrikke i 10 dage - men også sjovt. Tak, for de opmuntrende kommentarer til min Roskilde-læsning og jeg håber at I alle sammen vil være med til at læse en hulens masse bøger i næste uge!

Tilføjelse 11.52:
Read-a-thonet starter først den 15. juli - som Roskilde-tømmermænd dog kan tage fejl af tingene. Undskyld misforståelsen!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt, du har haft sådan en god oplevelse på Roskilde; så kan læsningen altså godt vente til senere. Sommeren skal trods alt nydes, mens den er her.
    Jeg ser frem til at høre mere om dine fine læseprojekter :)

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem igen. I har jo haft pragtfuldt vejr, har ofte tænkt 'bare man var afsted' :)
    Okay, det blev ikke til to bøger, men 63 sider synes jeg nu også er imponerende, for Roskilde er jo Roskilde :)

    SvarSlet