onsdag den 24. juli 2013

Latest buy

Jeg er netop kommet hjem fra posthuset, hvor jeg troede at jeg skulle hente et enormt stort fuglebur til vores to hvide rottepiger - dog viste pakken sig at være lige en anelse for lille til at indeholde et fuglebur. Den indeholdt i stedet to eksemplarer af The Cuckoo's Calling af Robert Galbraith - J.K. Rowlings pseudonym.


Én til mig og én til Michella. Pæn, pæn, pæn.
Jeg glæder mig lidt til at læse den - J.K. Rowling som kriminalforfatter lyder umiddelbart mærkeligt, men jeg kan ikke forestille mig andet end at den er god. Om ikke andet, fordi at hendes sprog er så lækkert.

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig en pæn bog; og Rowlings navn pryder enhver forside. Jeg glæder mig sådan til at læse anmeldelser af den; som udgangspunkt tror jeg nemlig ikke, jeg vil læse den. Men måske kan jeg nå at blive overbevist alligevel.

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med Rikke i at det virkelig er en flot bog! Jeg glæder mig til at have den i hænderne :-)

    SvarSlet