torsdag den 18. juli 2013

Read-a-thon so far

Puhada, jeg faldt hurtigt af på den. Den første dag var nem, der havde jeg masser og togtid og dermed masser af tid til at fordybe mig i The curious incident of the dog in the night-time, som jeg også færdiggjorde den dag, så jeg kunne gå direkte i gang med Den hundredårige der kravlede ud ad vinduet og forsvandt. Den har jeg så været i gang med siden, kun suppleret af min jumbobog (jeg har besluttet mig for at samle på jumbobøger)

Det er gået opad, men ikke møj da.

Mandag:
159 sider

Tirsdag:
163 sider

Onsdag:
165 sider

Ud af de 300 sider-ish jeg skulle læse om dagen, så er det ikke imponerende. I forhold til hvor meget jeg plejer at nå og i forhold til at jeg har været hjemme ved min mor og derfor også har skulle være social, så synes jeg egentlig at det er okay. Jeg er ret tilfreds, men har så godt som droppet de forskellige udfordringer der lå til også. Nu lyder det bare på at jeg skal læse så meget som muligt - og gerne mere end jeg plejer. En lille, billedløs opdatering på read-a-thonet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar