mandag den 15. juli 2013

Read-a-thon

I dag starter det read-a-thon der og jeg skal ærligt indrømme, at jeg slet ikke har forberedt mig til det overhovedet. Jeg sidder og skal snart hjem til min mor, hvor at jeg skal slappe en masse af og med hende og mine søskende i Bonbonland i morgen - det glæder jeg mig til! Men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal læse og hvor mange sider det ville være i alt. Havde planlagt det hele til sidste mandag, men det gik lidt i vasken med den plan og jeg nåede at blive mindre tændt på den stak jeg havde udvalgt mig, så nu tager jeg det som det kommer. Nå, men jeg burde kunne nå at få læst en lille smule mere end jeg plejer, om ikke andet i toget i hvert fald og jeg har planlagt at den første bog jeg vil færdiggøre, skal være Den hundredårige der kravlede ud ad vinduet og forsvandt af Jonas Jonasson.


Det er så selvfølgelig først efter at jeg har færdiggjort The curious incident of the dog in the night-time, som jeg ville have færdiggjort i går, men jeg var simpelthen så træt. Hvad jeg ellers skal læse i løbet af udfordringen tager jeg som sagt som det kommer, men jeg vil helt sikkert holde mig opdateret på, hvor mange sider jeg læser om dagen og bloggen her med, så meget som det nu er muligt og så forhåbentligt nå et godt stykke ind i de 2100 sider jeg skal læse i alt.

God læselyst, derude!

1 kommentar:

  1. God læselyst til dig også, og held og lykke! ^^

    SvarSlet