fredag den 19. juli 2013

Sommerhuslæsning

Planlagt indlæg

I går aftes drog jeg i sommerhus med min kæreste, så nu kommer der muligvis også til at stå lidt stille på bloggen - for pokker med ferie, der rammer! Men, jeg klager ikke. Det er skønt med det pureste afslapning, læsning og kærlighed.

Med mig tog jeg Den hundredårige der kravlede ud ad vinduet og forsvandt og En bøn for Owen Meany, som begge er bøger jeg er i gang med at læse - jeg tænker at det er det perfekte sted at fordybe sig i den lidt tungere Irving-klassiker. Jeg tager også Giovanni's Room med, som faktisk er en bog jeg har fået lyst til at læse efter at have læst I én person af John Irving - hovedpersonen, Billy læser bogen i bogen (bogception) og han gav mig blod på tanden. Det er en bog jeg ser ualmindeligt meget frem til at komme i gang med.


Jeg håber at I nyder ferien!

2 kommentarer:

  1. Ah, "Den Hundredårige..." står også højt på min læse-liste. Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den! :)

    SvarSlet
  2. Men så fik du ikke lov til at læse Den Hundredeårige, fordi din kæreste beslaglagde den med det samme. Uretfærdigt.

    SvarSlet