mandag den 12. august 2013

21 år!

I går fejrede jeg min 21-års fødselsdag med familie og andre kære væsner og masser af fantastiske gaver. Min mor havde overnattet her og gav mig kaffe og pakker på sengen, inden vi tog os sammen og fik handlet ind til at de resterende gæster skulle komme.

Vi spiste lagkage, (Føtex) boller og chokoladekage, drak masser af kaffe og da min mor tog til The Wall i Parken daffede min far, bror, Pia og kærestemus ned på Stefanshus og fik en fad og et slag Titusind. Resten af aftenen blev brugt på pizza og Blinkende Lygter. Det var en skøn dag og jeg fik nogle decideret pragtfulde gaver!

Heriblandt en hulens masse Harry Potter-bøger, som min kæreste og hendes mor har stuvet op rundt omkring. Amerikansk, tysk og britisk, især glæder jeg mig til at eje og læse alle bøgerne på tysk. Jeg bilder mig ind, at det er en god måde at få sproget opfrisket på! Jeg fik også penge, gavekort, lækkerier i kurv, dvd-film, Nephewbilletter og selskab og en vandkaraffel fra Rosendahl af min søde lillebror.


Og sidst men ikke mindst, så fik jeg en t-shirt der er så cool, at jeg aldrig har tænkt mig at iføre mig andet!


Min efterhånden fine Harry Potter-samling og den gave Michella og Sacha gav mig i dag får et særskilt indlæg senere. Det føles ganske fint at fylde 21.

14 kommentarer:

  1. TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN (i går), og jeg håber at gaven kunne bruges.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke! Jeg håber, du havde en fantastisk dag - det lyder i hvert fald sådan. Og så mange fine billeder og gaver. Den t-shirt er intet mindre end genial.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde Rikke! Jeg havde en pragtfuld dag ^^

      Slet
  3. Stort tillykke! Den t-shirt har jeg lige forelsket mig fuldstændig i. Den er jo virkelig fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! ^^ ja, den er så sej. Den er købt på Amazon, hvor man også kan få en masse andre (billige) af den slags :)

      Slet
  4. Stort tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  5. Mange tak! Du har også virkelig noget at se frem til i den henseende, og jeg håber, at du vil blive ligeså begejstret, som jeg selv blev. :)

    Kæmpestort tillykke med fødselsdagen; det lyder som om, du har haft en dejlig dag. Jeg er næsten også lige selv fyldt 20 (d. 8. august).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg bestemt ikke bliver noget problem - etteren lægger jo op til det helt store! Hæ.

      Jamen tak, og lige over! ^^

      Slet
  6. Forsinket tillykke med dagen og de fine gaver!

    SvarSlet