mandag den 19. august 2013

Applause

Hvis jeg nu havde været et helt vildt sejt menneske, med ryggrad og sans for at holde tingene på sporet og lade være med at klippe den røde tråd i flere tusind stykker, så ville jeg ikke poste denne slags højest ureglementerede ting på min bogblog.

Men det må jeg nok bare sande at jeg ikke er.
Eller også er min kærlighed for Lady Gaga bare for stor, til at jeg kan lade være.
Det er ikke vigtigt.

Jeg er så vild med ny single og ny video - nu kan jeg igen huske, hvorfor jeg elsker hende så højt. Må en kommende tour sende hende tilbage til København, så jeg igen kan stå sammen med Michella og græde haste-konstrueret, Gaga-inspireret makeup til gardiner hele vejen ned ad rødmossede kinder.
Meget værdigt. Det hele værd, inklusivt mere snot.



4 kommentarer:

  1. Gaga <3 Jeg tror godt nok at jeg skal høre sangen mere før den rigtigt fanger.
    Ps. det var en god, stortudende koncert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske ^^ det må være et forsøg værd!

      Slet
  2. Årh jeg ÆÆLSKER Gaga! Hun er altså bare fantastisk!

    SvarSlet