onsdag den 14. august 2013

Bogpakke på engelsk

Vi får engelske bøger cirka hver 14. dag og den eksakte dag, kan aldrig blive en dårlig dag - disse paperbacks er både smukke, overskuelige og bedst af alt en smule eksperimenterende i forhold til, hvad man ville kunne på de dansk-sprogede reoler, simpelthen fordi at de engelske er sat længere ned i pris og derfor, oplever jeg, er kunderne også er mere villige til at lade sig friste. Jeg bliver som en 14-årig til One Direction, når jeg spotter Gardners blå skrift og blå strips blandt alle de brune kasser.

10 kommentarer:

  1. Jeg misunder virkelig dit arbejde, og den udgave af Clockwork Orange...

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skal nok også være her, når du får moneter på kontoen igen <3

      Slet
  2. aaaah, I fik Clockwork hjem :)! Og oven i købet i en overnice udgave! Fedt mann.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, tak for inspiration! :D

      Slet
  3. Fantastisk bogkasse. Det må være en salig lykke at pakke den slags op (og være omgivet af bøger hele dagen - aaah)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åha, det er både lykke og konstant fristelse. Haha

      Slet
  4. Svar
    1. Ja, man ved ikke om den pludselig bliver en bestseller.

      Slet
  5. Er godt nok en fin udgave af A Clockwork Orange...!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også! Den er heller ikke særlig stor. Virkelig fin ^^

      Slet