lørdag den 24. august 2013

Copenhagen Pride week, babyh

I denne uge er der Copenhagen Pride week på Rådhuspladsen (bl.a.) og det har jeg selvfølgelig ikke misset - der har været draqshow og mr. Gay som ugens højdepunkter, samt diverse småting på den store scene, der er blevet smækket op, blandt andet nogen helt vildt seje værter. Paraden er i dag og jeg er i skrivende stund ved at gøre mig klar til den! Det er mega fedt. Min yndlingsuge til at have en anden seksualitet end heteroseksuel.

I forretningen har vi også markeret den regnbuefarvede uge - jeg har kastet en endegavlsudstilling sammen, med lidt mande- og kvindekærlighedsinspiration til alle aldre og (med hjælp fra min søde kæreste) stjålet et fint lille (regnbue)flag til at sætte på ærespladsen i lagkagen. Fra udstillingen craver jeg Proforma af Søndergaard, som jeg er lidt vild med. Med kønshår og hele balladen.

Til sidst vil jeg nævne at Bog & idé på Nørrebro har fået Facebook! Find os hér - hvis du liker siden deltager du i konkurrencen om et hotelophold for to inklusivt morgenmad fra Bellevue (vinder udtrækkes den 7. oktober 2013).


6 kommentarer:

  1. Hvor fedt, at I kipper med flaget også i butikken! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal jo markeres på den ene eller anden måde! :)

      Slet
  2. Hm, er Pride ikke den eneste uge, hvor man fejre seksualiteter der ikke er Hetero, bare fordi du skriver det er din ynlings ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender faktisk kun den, hvis jeg skal være bundærlig - har ikke undersøgt det så meget. Men jeg er nu også tilfreds nok med at indskrænke det til Pride-ugen :)

      Slet