torsdag den 15. august 2013

Harry Potter-bøger - engelsk (og meget lidt tysk)

Ligesom Michella lider jeg lidt af en Harry Potter samlermani, som startede da jeg ikke kunne beslutte mig for hvilken engelsk udgave af bøgerne jeg ville have - for hvorfor kun vælge én??

Jeg valgte den britiske børneudgave i den nye jubilæumsversion med metallisk look på den ene halvdel af rygfarven og små stjerner omkring forsidemotivet. Egentlig ville jeg helst have haft den helt klassiske, men CDON kunne ikke tilbyde mig alle titlerne i den version, så jeg måtte jo 'nøjes' eller hvad man nu kan sige. Siden da, har jeg samlet lidt forskelligt ind, blandt andet har jeg kapret de par stykker min mor havde og ellers ledt på loppemarkeder, DBA og antikvariater. Selvom jeg ikke har brug for at eje så mange udgaver af samme bog, så kan jeg godt lide hvordan de bliver et pynteobjekt på mit værelse. En massiv mur af Harry Potter-bøger.


10 kommentarer:

  1. Jeg sukker efter dine bøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sukker efter dine bøger.

      Slet
    2. Hvem sukker efter mine bøger?

      Slet
  2. De er så fine! Harry Potter kan man jo aldrig få nok af :) Mine engelske udgaver er en god blanding af børne- og voksenudgaverne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og nej, jeg er helt enig.

      Det ser også så fint ud, når de er lidt brogede på reolen! ^^

      Slet
  3. Hvor ser det fint ud! Harry Potter bøger kan man altså aldrig få for mange af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det må man sige. Det kan gå helt over gevind :D og tak!

      Slet
  4. Hold nu op hvor er det sært, men kæft hvor er det fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Ja, lidt sært måske ^^ tak!

      Slet