søndag den 1. september 2013

1. september

Jeg skulle have stået klar på perron 9 3/4 med min pakkede kuffert og mine rottepiger forsvarligt lukket inde, klar til at stige på Hogwartsexpressen og køre mod endnu et magisk skoleophold på Hogwarts præcis klokken 11.

Men jeg sov over mig....
Toget kørte fra mig igen i år.

Så nu må jeg tage til takke med et handelsfagskole-ophold i Odder. Det er slet, slet, slet ikke det samme, når vi skal have om non-books (kontorartikler osv.) og faglitteratur. Jeg ville langt hellere have Besværgelser og Forvandling. Dumme Mugglerliv.


Bortset fra det, så skal jeg faktisk til Odder i dag og være en flittig elev i to uger. Og en flittig bruger af skolens bar. Meeen, jeg regner med også at få tid til at skrive spændende ting på bloggen af og til!

4 kommentarer:

  1. Det er sørgelig at vi aldrig når Hogwartsexpressen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste år sætter vi lige en alarm..

      Slet
  2. Åh, det dumme tog. Det kører altid fra mig.

    Jeg må finde 'Magical Beasts and Where to Find Them' frem, og læse op på næste års magi-pensum i stedet.

    SvarSlet
  3. Det er en god idé - så man ikke er helt bagud!

    SvarSlet