mandag den 2. september 2013

Første skoledag i Odder

Øj, det er hårdt pludseligt at skulle side på sin flade og høre efter hvad andre siger en hel dag, når man er vant til det modsatte. Men, ikke desto mindre virkelig fedt med lidt afveksling i hverdagen og en masse andre boghandlere fra andre forretninger. Det kan jeg altså godt lide ved de her skoleophold. Det er sjovt.
(Og så åbner baren klokken 19. Det er også sjovt)

Vi har lige fået fri og sidder nu rundt omkring og venter til 17.30, hvor der bliver serveret (mega total lækker) aftensmad, så jeg tænkte at jeg ville vise jer et billede af, hvad vi blandt andet har lavet i dag:


Vi har fået til opgave at opfinde årets næste store bestseller inden for genren faglitteratur.
Tror I ikke, at en bog om Jim Lyngvild skrevet af Jim Lyngvild ville sælge ret godt? Det tror vi.

Og også lige et billede af det værelse jeg bor på sammen med søde Signe:


Værelset vi havde sidste gang var en del pænere og mere afskåret, men det her er også okay. Forhåbentligt har badeværelset også en bruser, der ikke giver de grummeste pisk i stedet for bløde, rare, varme vandsprøjt, men det har jeg ikke afprøvet endnu. Krydsede fingre!

Fortsat god dag (og læsning) derude!

6 kommentarer:

  1. Jeg ville gerne læse en bog om Jim Lyngvild skrevet af Jim Lyngvild!
    Og åhgud nogle smukke gardiner, jeg savner dig, kom snart hjem og væk fra de gardiner. God læsning til dig selv også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager gardinerne med hjem ^^

      Ps. Savner sgu da os' dig

      Slet
  2. Ej det lyder ret hyggeligt - helt højskoleagtigt :D

    SvarSlet
  3. Ah, jeg troede faktisk ikke du læste til boghandler, har altid bare troet, at dit job var et studiejob :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er skam en levevej - eller hvad man nu kan sige. Der er overraskende få, der er klar over at det er en reel uddannelse, men den er nu virkelig god :D

      Slet