onsdag den 11. september 2013

Bloganbefalinger: De sjove

Nu må det være nu, jeg kaster mig ud i det her bloganbefaling. Der er simpelthen så meget godt derude, som næsten er synd ikke bliver delt mere end det gør og så er det altså en herlig måde at få udvidet sin Bloglovin-feed på!

Billederne er hapset fra de respektive blogge, by the way. Og er også hentet uden tilladelse. Undskyld.

Olga Ravn

Forfatteren til Jeg æder mig selv som lyng - en digtsamling, som jeg må indrømme at jeg ikke har læst mere end et enkelt digt i. Det gør mig altid ubeskriveligt glad, når hun skriver blogindlæg. De er korte og har gifs. Det kan jeg simpelthen godt lide! Især gifs.


Bitterfissen Bethany

Hun er måske ikke ligefrem en nyhed, men det gør hende altså ikke mindre sjov. Jeg er helt tosset med hendes mildest talt grove formuleringer, der bliver slynget ud i et virvar af fornærmelser og ja, samfundskritik. På Bethanys egen måde. Jeg griner og jeg synes det er fantastisk!


StineStregen

Jeg fandt hende i Boghyldens blogroll og det er jeg glad for! Bloggen indeholder fine tegninger af en ganske normal hverdag, som vi alle kan relatere til i større eller mindre grad. Tegningerne er enkle og har sikkert et fagudtryk, som jeg ikke kender (doodle?), men på trods af det skærer de virkelig igennem.


Men det var et lille indblik i, hvad jeg godt kan lide at læse, selvfølgelig udover alle de fantastiske bogblogs, der dukker op rundt omkring og som jeg helt sikkert også kommer til at lave et indlæg om på et tidspunkt. Der er det bare så svært at vææælge.

4 kommentarer:

  1. Åh StineStregen er fantastisk :D Hun kommer også senere i en anbefaling hos mig, når jeg begynder at snakke tegne-blogs ;)
    og tak for tip til Bethany!

    SvarSlet
    Svar
    1. Argh, hvor kikset at jeg ikke fik linket dig! Det må lige rettes ^^
      Og selv tak! :D

      Slet
  2. Jeg er også helt vild med Bitterfissen Bethany :D Hun er jo awesome jo?

    SvarSlet