tirsdag den 17. september 2013

Læseeksemplarer

Jeg har været med til en del møder med forlagsrepræsentanter forskellige steder fra og har dermed både tilegnet mig viden om titlerne, været med til at sætte tal på vores bestillinger og haft mulighed for at tilsnudske mig læseeksemplarer. Som ikke går med under 'køb en bog for hver anden læste'-reglen! For de er nemlig gratis. Og arbejdsrelaterede.


Det er altså ikke en lille stak, som jeg skal have gnavet mig igennem - dog hjælper det at jeg har separeret dem fra mine andre bøger, så jeg er klar over helt præcist hvor mange bøger jeg er bagud. Needless to say, at jeg glæder mig til at læse dem alle!
Desuden må det også hellere nævnes at jeg har samlet dem over et års tid og altså ikke kun her på det seneste. Hvilket nok også godt kan ses på nyhedsværdien i nogen af titlerne.

I går ankom læseeksemplaret på En mand der hedder Ove og den er jeg gået i gang med med det samme, selvom jeg egentlig ville koncentrere mig om Insurgent. Jeg havde bare mere brug for gammel, gnaven mand end teenageforelskelser og dramadramadrama og ham Ove her er simpelthen bare herlig. Jeg nyder læsningen. Selvom jeg er lidt træt og falder i søvn hele tiden.
En mand der hedder Ove udkommer den 26. september.


Hvilken bog i din samling glæder du dig til at læse eller genlæse?

13 kommentarer:

  1. Åh, ja.... læseeksemplarer... suk...Én af de fænomener som VIRKELIG får mig til at savne at arbejde i boghandel ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, og så glæder jeg mig rigtig meget til at læse 'The Twelve' af Justin Cronin, som bare står på min hylde og venter :)

      Slet
    2. Det er simpelthen et skønt koncept ^^ og fedt!

      Slet
  2. Det' så snyddddd. Jeg glæder mig frygteligt til at læse Allegiant, men det ved du.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, den glæder jeg mig også til.

      Slet
  3. Det der arbejde..... Det kunne jeg godt tænke mig ;)

    SvarSlet
  4. Åhh, jeg vil også arbejde i en boghandel. Det må virkelig være fedt med sådan en stak "nye" (og gratis) bøger! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ret fedt - specielt når jeg når at læse dem, så jeg kan snakke for dem med det samme! ^^

      Slet
  5. Åh, en høj og misundelsesværdigt fin bogstak! Herlighed på herlighed på herlighed.

    Jeg drømmer virkelig om at få læst Zadie Smith.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hende glæder jeg mig også til! Den her lyder helt vildt sej i hvert fald.

      Slet
  6. Sikke en stak! Er meget misundelig på dit arbejde :D Jeg glæder mig til at få læse "Emma", den har været i min læsestak i lang lang tid! Og så kunne jeg nu også godt tænke mig at læse noget af Zadie Smith (apropos din stak

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah, den er ved at være høj xD haha. Uha, hvor spændende :)

      Slet