søndag den 29. september 2013

Vind en hotelboks fra Bellevue!

Jeg tillader mig endnu en gang at være en skamløs reklametype.

Men som jeg gang på gang understreger, så arbejder jeg i verdens sejeste Bog & idé. Og den her verdens sejeste Bog & idé har sammen med sin søsterforretning på Nørrebrogade fået en fin, fin Facebookside, som vi rigtig godt kunne tænke os at få lidt likes på, så vi rigtigt kan komme i kontakt med vores kære kunder - og for at være ekstra mega flinke ved de søde mennesker, der gider at like vores side og dermed vil tillade at vores opslag begynder at husere på deres newsfeed, der har vi lavet en konkurrence. En ganske god en faktisk.

Vi har sat to hotelophold fra Bellevue til en værdi af 700 danske kroner på højkant og det eneste du skal gøre for at være heldig at vinde en af dem, det er at give vores side et like. Så lover jeg dig, at vi klapper i vores små, fede hænder for hvert eneste like, der triller ind på siden!

Den 7. oktober (det' snart) trækker vi lod blandt alle vores likes. Det giver dig en lille uges tid til at tænke over om du er til sjove bogopdateringer og hotelophold med morgenmad (I know you are).

Vi Facebookes!

(hov, var det nu ham Ove igen...)

4 kommentarer:

  1. I har en frygtelig god forretning (#sandhistorie), jeg liker allerede og JEG VIL VINDE!

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Juhuu! Jeg krydser fingre for dig :)

      Slet