tirsdag den 1. oktober 2013

Føtex for fanden!

Det er ikke mere end et års tid siden, at jeg fandt disse skamløse reklamer i Føtex:


Men det stopper ikke der.

I dag gik jeg ind på Føtex hjemmeside for at finde en pris på den nye Arne Dahl. Jeg fandt ingen pris, men jeg fandt dette udsnit på deres side om bøger:

"Hos føtex er vi vilde med bøger, og i vores varehuse har vi nogle engagerede medarbejdere, der med glæde vil dele deres læseoplevelser med jer.

Du vil her på hjemmesiden kunne finde inspiration til dit næste bogkøb, da vi løbende vil uploade deres boganmeldelser.

Endvidere vil et udpluk af deres anmeldelser også være at finde i magasinet Mood, så her vil du også have mulighed for at blive inspireret til nye og spændende læseoplevelser!"

Se hele siden her.

Åh, Føtex. Jeg glæder mig allerede som et lille barn til at gå ned og finde deres engagerede medarbejdere. Jeg er åben for at de kan overraske mig positivt - men som boghandler under uddannelse, så pisser det mig af at de ikke bare kan holde sig til at sælge dagligvarer.

4 kommentarer:

  1. Åh, den evige (pris)krig forhandlere imellem.
    Jeg får næsten lyst til at finde den nærmeste Føtex, for at tjekke om man faktisk får den hjælp de lover på den front, for det er normalt ikke hvad jeg forventer, men det hele lyder jo ellers meget godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har virkelig også overvejet det - jeg tror simpelthen ikke på det....

      Slet
  2. Næste gang jeg er i Føtex, vil jeg straks spørge den første og bedste medarbejder, hvilken bog de kan anbefale mig at købe, når jeg er vild med russisk litteratur, men samtidig også godt kan lide kærlighedsromaner og page-turners der er fulde af spænding... Åh, man burde gøre det. høhø ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh. Stakkels ungarbejder.
      (Gørdetgørdetgørdetgørdet!)

      Slet