lørdag den 19. oktober 2013

On the road

Jeg sidder i toget, på vej til Odense, med sød musik i ørerne, semivarm kaffe i 7-eleven to-go papkrus og næsen i den første Artemis Fowl-bog. Overfor mig sidder en ung dreng og læser Ravkikkerten.

Jeg nåede desværre ikke Harry Potter festivalen, men det er okay. Måske næste år. Jeg skal besøge en god ven og det glæder jeg mig til.

Artemis Fowl er spændende - jeg er endelig begyndt at tro på den kan leve op til mine forventninger. For hver side jeg vender bliver både Artemis og Butler mere sympatiske og menneskelige, hvilket jeg sætter pris på.


God weekend!

8 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggeligt, du er draget til Odense! HP-festivalen kan dog stadig nås i dag, hvis det er.

    Ellers må du have en skøn weekend, og åh, jeg elsker når folk omkring en i toget har bøgerne fremme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sådan et pænt syn ^^ og god weekend til dig også, søde Rikke!

      Slet
  2. Jeg har aldrig fået læst Artimis Fowl-serien, men måske burde jeg? Den er hvert fald mægtig pæn den med guld-forsiden ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bliver bedre og bedre, men må indrømme at jeg kæmper lidt med den på engelsk - den er svær af en YA at være.. :)

      Slet
  3. Selvom min lillebror ejer bogen, så har jeg aldrig fået læst den. Jeg er derfor meget spædt på din vurdering af bogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt - så må jeg huske at anmelde den ;)

      Slet
  4. Jeg elsker Artemis Fowl serien :D (og så knus-elsker jeg Butler, Root og Foaly) ;) Glæder mig rigtig meget til at læse din mening.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også meget til at se hvad den har at byde på :D

      Slet