mandag den 14. oktober 2013

Sidste opdatering på read-a-thon

24 timer blev revet ud af min kalender til at læse. Nogle blev brugt lidt tilfældigt på at handle og sove og tjekke iPhone for 3494. gang, men rigtig mange blev også brugt på det de skulle og trods mit pessimistiske natindlæg, så synes jeg at jeg nåede mit mål ret godt.
The cuckoos calling blev skiftet ud i sidste øjeblik, for at gøre plads til tyndere bøger (= succesoplevelser) - det blev Fvonk af Erlend Loe og Angus, thongs and full-frontal snogging, som skulle være en let teenagebog, men endte med næsten at dræbe lysten til at læse... Jeg kom igennem!

I alt nåede jeg op på cirkus 720 sider, hvilket jeg er pavestolt af. Samtidig fik jeg også næsten indhentet mit mål for året på Goodreads og jeg fik erobret min læselyst tilbage, efter den i lang tid har været lidt i hi. Succes.

Tak, til alle de smukke mennesker, der hjalp til med at holde motivationen højt på diverse sociale medier. Det var fucking hyggeligt. Jeg glæder mig allerede som et lille barn til næste gang!


6 kommentarer:

  1. Ja, jeg havde også større succesoplevelse da jeg læste de tynde bøger. ;0) Super godt klaret med de 720 sider samtidig med du egentlig også lavede alt muligt andet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også baare smart :D haha. Tak!

      Slet
  2. Det var simpelthen så hyggeligt og så rart med et helt døgns læsning ;D

    SvarSlet