søndag den 13. oktober 2013

Status efter 12 timers read-a-thon

For helvede, Ida. Det er sgu godt at jeg sigter lavt!

Efter 12 timers read-a-thon har jeg:
Læst Insurgent færdig (200 sider)
Læst En bøn for Owen Meany færdig (100 sider)
Givet op på Angus, thongs and full-frontal snogging (efter 70 sider)
og jeg er begyndt på Fvonk (60 sider inde)

Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg havde forventet mere af mig selv her i dagtimerne, selvom jeg havde sigtet lavt. Og så alligevel ikke - jeg droppede The cuckoos calling, fordi den er for lang og indbundet = super scary. Full-frontal snogging var bare full-frontal idiotisk, specielt, når man har brugt lidt af sin læsetid på at se videoer på youtube om feminisme og queer-teori (hej Michella). Så det blev Fvonk! Så er jeg også klar til at tilbede Loe til Bogforum.


Således ser min hule ud. Kleenex skyldes tårer (lol, underdrivelse) til slutningen af Owen Meany og mit kaffekrus er tomt. Det skal der laves om på!

(jeg opdaterer forresten Twitter og Instragram i stedet for bloggis. Jeg kan ikke nå min computer fra sengen aaaf)

FORTSAT GOD LÆSNING!
Første mand til køjs giver bajere.

9 kommentarer:

  1. Game on! Jeg skal ha' bajere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg gav op først...

      Slet
  2. Those snacks look soooooo good!!!! Are you still going strong? I hope so :)

    Here's a quote to keep you going!

    “Everything in the world exists in order to end up as a book.”
    ― Stéphane Mallarmé

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Men du' sej! Og jeg synes det er imponerende.

      Slet
    2. Jeg glæder mig til du også er med!

      Slet