tirsdag den 19. november 2013

Catching fiiiyah!

I dag er en god dag, for i dag er det Hunger Games-dag.



Ja, sådan har jeg set ud hele dagen. Specielt fordi jeg også læser Catching Fire i øjeblikket (jeg skal så meget være færdig inden filmen ved midnat!) og fordi at vi fik VERDENS FUCKING FLOTTESTE bøger hjem med engelskpakken i dag. Som helt skæbneagtigt kom en dag for tidligt.
Nogen af jer så dem på et af mine alt for mange sociale medier, men jeg vil også have dem til at pryde min blog. For de er fandme fucking pæne. Jeg kan slet ikke bære, at jeg har dem i forvejen og at det dermed er pisse ufornuftigt at købe dem.


DE SKINNER!!

Nu jeg er ved det, kan jeg også lige vise vores andre Hunger Games bøger (som kan købes i Bog & idé på Nørrebro. Og der er ikke én eneste Bog & idé eller Arnold Busck i hele landet, der ikke kan bestille dem hjem, hvis de ikke også har dem. Ja, jeg tænker på the shiny ones)


Jeg glæder mig lorte meget til at se den film, altså! Og selvom at jeg allerede har læst dem alle sammen en gang så sidder jeg alligevel og piber af spænding ved genlæsningen. Det er så fantastisk. Så, så, så fantastisk.

Ps. Michella har lavet noget give-away ovre på Sort Tale. Hun vil gerne af med en Mockingjay-pin og har fået 75 følgere. WUHUU!

Skal du også se Catching Fire, når den rammer det store lærred?

6 kommentarer:

  1. CATCHIIIIING FIIIIIIYAH I NATTTTTTTTT <3
    Og tak for reklame. PS. FUCK de bøger er lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. JAAAAAAA! og selv tak! og JAAAAAAAAAA!

      Slet
  2. Svar
    1. Helt vildt flotte. Jeg er imponeret.

      Slet
  3. HVOR ER DE SMUKKE!
    Jeg bliver nødt til at eje dem... ÅH ALTSÅ!

    SvarSlet