onsdag den 6. november 2013

Gid mit døgn havde 56 timer

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at dette ikke er en følelse jeg sidder alene med.

Jeg har alt, alt, alt for mange bøger jeg gerne vil læse. LIGE NU! Helt konkret har jeg seks bøger på toppen af min to-read liste. Og selvom jeg er hardcore til at have gang i flere bøger på en gang, så tror jeg alligevel seks er for mange at gabe over. Det er et hårdt dilemma. Skal jeg tage mig sammen og få læst Laura Browns Co2-dagbog færdig eller skal jeg få gang i Og sådan blev det, så jeg har noget at sammenligne Brun mands byrde med, når der skal uddeles debutantpris? Eller skal jeg give efter for mine YA-lyster og få læst sidste bind i Divergent-serien? Måske endelig komme i gang med Kunsten at være kvinde, som jeg har sukket efter siden den kom ud. Eller få læst Wool, fordi min kollega roser den til skyerne?! Jeg vil slet ikke begynde på den zombie-craving, som gjorde at jeg købte Warm Bodies i går...
Og så ville jeg forresten også gerne genlæse Hunger Games-trilogien inden Catching Fire får præmiere.

d i l e m m a ...

For at runde af: #firstworldproblems


9 kommentarer:

  1. Og mens vi sidder og tænker og tænker og tænker over hvilken bog vi dog skal læse først går tiden, og pludselig har vi spildt en masse tid hvor vi kunne have læst! Og så plejer jeg derefter at spilde lidt tid på at irritere mig over, at jeg lige har spildt lidt tid.
    Suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en ond cirkel.

      Jeg har ikke læst noget endnu...

      Slet
  2. SO many books, so little time....

    Jeg vil også så gerne genlæse Hunger Games, men spørgsmålet er hvornår jeg skal gå igang? Hvornår er det mest optimale tidspunkt inden filmen? Jeg aner det jo ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu, Rikke! Det er lige nu. Åh, jeg gik i gang. Det er stadig så godt.

      Slet
  3. Jeg skal ind og se Liberty som teater om under tre uger. Derfor skal jeg have læst både Revolution og Liberty inden da! Og så skal jeg igennem The Book Thief til læseklubben og Skyggernes Hemmelighed som er et anmeldereksemplar. Og nå ja...så valgte jeg at genlæse City of Bones i stedet for... Bare fordi. Jeg har slet ikke travlt, nej. Det er kun 1886 sider... Det er jo ingen problem..... Og så selvfølgelig lige de 400 sider i City of Bones.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vent... LIBERTY SOM TEATER? Åh, Gud, det må jeg sgu da lige se på.
      Jeg gik også i gang med Hunger Games. Det virkede lettest. Så undgår vi stakken lidt endnu, selvom det slet ikke var en jeg ville undgå. Mindfuck.

      Slet
    2. Jeg glæder mig. Eksil var dælme god! Og vældig grænseoverskridende samtidig.

      Fuldstændig mindfuck! Og hvor meget tror du jeg har læst siden sidst? Sådan ca. 40 sider...
      Jeg skulle også have nået Hunger Games inden filmen, men det kan jeg da godt skyde en hvis pil efter!

      Slet
    3. Åhr, jeg er SÅ træls over, at jeg ikke fik Eksil! De billetter blev revet væk og kunne ikke byttes for ufødte børn :( øv.

      Haha! På den lyse side må vi glæde os over alt den spændende litteratur, der holder vores presfaktor oppe...

      Slet
    4. Åh. Men hvis du er interesseret, så spiller de jo Eksil og LIberty i en maraton forestilling. Det kunne måske være noget :) http://www.teaternordkraft.dk/forestilling/1702

      Ha, ja du har ret! Det vil jeg tænke på ;)

      Slet