onsdag den 11. december 2013

Marie Key, Vega

I mandags var jeg med godeste Sasbas i Vega og se Marie Key. Det var fantastisk. Med fadøl, pladser på forreste række (foran Maskinen) og genial opvarmning, samt selvfølgelig, hallo, Marie Key, så kunne aftenen ikke være bedre. Hun var simpelthen sød, sjov og dygtig. Min nye kæreste, såfremt at der aldrig bliver noget mellem Peeta og jeg.

Hun havde også taget L.O.C. med - en ganske ringe erstatning for Nik & Jay/Simon Kvamm, men man kan jo ikke få det hele.

Selvom vi skulle styrtpisse, da koncerten var slut, var Sacha alligevel sød og blive stående og vente med mig, så jeg kunne få setlisten med hjem. Inklusivt Maries små stikord til kloge ord og jokes.


Fed, fed, fed koncert. Jeg håber at få tilsnusket billetter en anden gang også.

Ps. Jeg har fået læseliste til næste skoleophold *klappe i fede hænder* - mere om det, når jeg har fået den sidste bog med hjem fra arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar