fredag den 10. januar 2014

Fredagsbog


Vi er jo ikke dem, der drikker hjernen ud på sådan en højthellig fredag aften. Vi ser heller ikke X-Faktor, for vi har ikke noget tv. I dag læser vi bøger! Og spiser slik. Og drikker kaffe. Og det er skønt. Vi lever det fede liv, ja.
Michella læser World War Z af Max Brooks - skiftevis på dansk og engelsk, fordi den er lidt svær. That's an honest woman!
Jeg læser Dig og mig ved daggry og prøver på ikke at tude. Sejt menneske lige her.


Skumfiduser og i baggrunden har vi Michellas behårede kvindeben.

God fredag!


11 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud!

    Og så glæder jeg mig meget til at høre nærmere om 'Dig og mig før daggry'

    SvarSlet
    Svar
    1. (Bleah, så så man lige mig, som ikke engang kan skrive en titel. Men scchhh!)

      Slet
    2. Jeg sladrer ikke til nogen! :D

      Puha, ved slet ikke hvad jeg skal synes. Helt blandet. Måske jeg kan formulere et eller andet.

      Slet
  2. Ih altså, det var hyggeligt!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare superhyggeligt ud!
    Min "bofælle" er nu også ret sød, men han er ikke meget værd til veninde/guf/læse/hygge-aften ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Så længe han kan bruges til noget andet ^^

      Slet
  4. Det ser for lækkert ud :D

    SvarSlet