torsdag den 2. januar 2014

Skolebøger


Den 20. januar farer jeg igen til Odder på skoleophold, der denne gang skal handle om børne- og ungdomsbøger. Dét synes jeg er fedt, specielt oven på fagbøger. Dødssyge fagbøger.

Som altid er der et par titler vi skal have læst inden vi kommer på skole - vi har tidligere været igennem Fifty Shades of Grey og Introvert. Jah... Denne gang er valget faldet på Iqbal Farooq og den sorte pjerrot, som jeg allerede har læst. Og synes var ret blah. Dig og mig ved daggry, som har fået skamros cirka alle steder og som jeg glæder mig for vildt meget til at læse, samt Mimbo Jimbo. Fuck yes, til Mimbo Jimbo. Den kan jeg måske endda nå at læse to gange!

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor ville jeg gerne læse 'Dig og mig ved daggry'! Sejt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har høje forventninger til den ^^ håber den lever op til dem.

      Slet