onsdag den 29. januar 2014

THE FAULT IN OUR STARS FUCKING SNEAK PEEK!


Jeg glæder mig så vanvittigt meget til den film, selvom jeg ved at den vil rive mig i titusind stykker og efterlade mig grædende i biografens bløde, røde stole, med mascara hængende i guirlander fra mine rødmossede kinder og snot på mine bukser. Det bliver det hele værd.

Det irriterer mig vanvittigt meget at Kino hele tiden ændrer præmieredatoen. Fra 28. august, til 3. september, til 4. september. HVAD KAN JEG REGNE MED?! Men ikke desto mindre, så er der ved at være lagt i ovnen til traileren. Faktisk skulle den gerne komme online i dag! Hvilket giver mig en nagende mistanke om, at dette indlæg ville give så meget mere mening, hvis jeg liiige kunne vente på traileren. Men det kan jeg ikke.


The fault in our stars fucking sneak peek. 12 sekunders ståpels right here:



Glæder I jer også som små børn til isvafler og hoppeborge?

Edit: 30. januar klokken 17.26



DEEEENEEEEERHEEEEER!



2 kommentarer: