mandag den 24. februar 2014

BOGUDSALG 2014

Hvorfor er billederne altid så meget pænere på min telefonskærm end på min computerskærm?!

På onsdag møder jeg på arbejde klokken 6.45, så vi kan trække gederne (gadevarerne) ud i god tid og stå fuldstændig klar til at åbne op for BOGUDSALG klokken 7.00. Til trods for, at jeg hader, hader, hader at stå op og især, hvis det stadig er mørkt udenfor, så glæder jeg mig virkelig. Bogudsalg er noget helt særligt og har altid været det, selvom kvaliteten er svingende. I år synes jeg at vi har ramt ret godt, især i forhold til vores fredagstilbud, hvor der er 25% på hele reolen med skønlitteratur - mon ikke det kan trække folk ind til nogle gode bogkøb? Det håber jeg! Derudover er der selvfølgelig også et helt katalog med tilbud til enhver smag. Smukt.

Selv har jeg udvalgt mig Luka og Livets Ild af Salman Rushdie (49,95), Rum af Emma Donoghue (49,95), Frihed af Jonathan Franzen (69,95), Opfindelsen af Hugo Cabrett af Brian Selznick (29,95) og Ridder af skraldespanden af Bjarne Reuter (29,95). Jeg regner også med at kunne nå ind forbi Arnold Busck, siden jeg allerede får fri klokken 15, men har dog ikke udset mig noget her, simpelthen i frygt for at blive skuffet i tilfælde af at de har udsolgt inden jeg når derind. Det må blive en overraskelse.

Glæder I jer til bogudsalget rammer boghandlerne og har I allerede bøger på dosmersedlen?


8 kommentarer:

  1. Altså - er der 25% på AL skønlitteratur på fredag? For det er da nice!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtigt! :D

      Slet
    2. Woop woop! I'm so there it's insane!

      Slet
    3. Fucking awesoooome! Håber du finder noget godt :D

      Slet
  2. Årh, det var bare det bedste, da jeg arbejdede i boghandel. Altså at arbejde på første bogudsalgs-bøger. Butikken fyldt med mennesker, bøger der langes over disken i lange baner og den gode stemning. Fantastiske dage :) God arbejdslyst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så rigtigt - og at lægge kæmpe store stakke i poser. Ak ja, jeg glæder mig! Tusind tak! ^^

      Slet
  3. Ih, hvor jeg bare glæder mig!

    SvarSlet