søndag den 23. februar 2014

Currently reading


Forlagene er på salgstour og min ulæste stak af læseeksemplarer vokser - denne gang er jeg dog forberedt og har tilsidesat alt, for at nå at læse de forskellige bøger inden de udkommer. På den måde er jeg totalt klar til at sælge dem! Iz awesome.

Lige nu læser jeg Half Bad - Halvkode af Sally Green, som udkommer den 2. marts. Det er heksefantasy og meget spændende. Når jeg har tygget mig igennem den (forhåbentligt hurtigt) går jeg i gang med Eleanor og Park, som udkommer på dansk den 4. marts. Det er rart med et plan over, hvad jeg skal læse hvornår. Især, når Supernatural stadig ligger og truer med at stjæle alt min læsetid. Damn you, Winchester.

God søndag!

11 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om Half Bad. Jeg er lidt skeptisk over for den, da jeg har hørt, den er blevet kaldt den 'nye' Harry Potter - og så står jeg altså af! For det første tvivler jeg meget på, den kan slå HP, og for det andet vil det bare sætte mine forventninger alt for højt. Den lyder dog alligevel ret spændende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nye Harry Potter? Omg... Den har lidt samme type univers, med parallelle verdener, len ellers kan jeg ikke se det endnu :)

      Slet
    2. Jeg forstår det heller ikke. Men alligevel skræmmer det mig lidt.. :)

      Slet
    3. Det er også meget at leve op til!

      Slet
  2. Du er så god. Jeg glæder mig også til at høre hvad du synes om den her. Jeg mangler nye trolddomsbøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror ikke det er bøger du mangler, din skurk :D

      Slet
  3. Jeg har kun hørt gode ting om den bog! Så er også spændt på, hvad du synes :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bliver bedre og bedre! :D

      Slet
  4. Ah, den har jeg også liggende! Må snart igen! Den virker meget letlæselig, sådan?

    SvarSlet
    Svar
    1. I gang* . Oh well, klokken er mange, mine skriveevner er forsvundet ;)

      Slet
    2. Den er meget nem :) lidt svær at komme rigtigt ind i synes jeg, men er heller ikke nået sååååå langt endnu.

      Slet