torsdag den 27. februar 2014

En aften i litteraturens tegn



Her til aften slæbte Michella og jeg vores hverdagstrætte kroppe til Lyngby Bibliotek, hvor der i torsdagens grå anledning var forfatterarrangement med Maren Uthaug, Signe Langtved Pallisgaard og Hassan Preisler - tre debutanter fra Lindhardt & Ringhof. Et virkelig fint arrangement, hvor der blev talt om at være forfatter, at udgive en bog og den bog. Jeg er helt tosset med den slags arrangementer. Forfattere er bare for det meste pisse hamrende inspirerende og i aften var ingen undtagelse. Jeg har allerede læst (og knuselsket) Hassan Preislers debut, Brun mands byrde og efter i aften er jeg ikke helt afvisende for tanken om også at kaste mig efter Uthaugs, Og sådan blev det og Pallisgaards Et andet sted. Kærlighed til inspiration!

4 kommentarer:

  1. Det var simpelthen så hyggeligt og jeg craver (stadig) "Brun Mands Byrde" og nu også de to andre. Suk, alle de bøger jeg gerne vil gnaske mig gennem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes du skal starte med Brun Mands Byrde :D

      Slet
  2. Ud det lyder spændende. Jeg er selv så dårlig til at gå til foredrag og lignende, så synes det er rart at høre at der er nogen der faktisk gør det og får gode oplevelser ud af det. Får mig til at overveje om jeg skal sparke mig selv ud af døren næste gang. (Og så er jeg ret vild med Maren Uthaug, og dermed lidt misundelig)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg du skal - det er virkelig hyggeligt ^^

      Slet