fredag den 21. februar 2014

GIVEAWAY #1 - 50 FØLGERE



Mit Superego har ramt sin første milepæl - 50 følgere! Jeg synes det er så vildt. 50 mennesker har trykket på din lille blå følgerknap inde på min blog. 50! Det er mere end hvad der kan være i min lejlighed! Hvilket er den eneste grund til at jeg ikke inviterer jer alle sammen hjem til fest. For det ville jeg, hvis jeg kunne, helt sikkert mand. Jeg er så glad, så begejstret og så stolt over, at I gider at følge med i mine skriblerier herinde. Pisse hamrende tak, er kun et fattigt ord. Jeg håber at I vil blive hængende.

Fordi jeg ikke kan invitere jer alle sammen på dans og vodka, så må jeg jo diske op med en anden løsning. Bloggens aller første giveaway! Det var slet ikke svært overhovedet at komme på, hvad præmien skulle være. Det står i min URL. Selvfølgelig skulle det være Jakob Ejersbos Superego - inspirationen til navnet på bloggen. En novellesamling med den fordærvede ungdom som gennemgående tema. En bog, som jeg synes alle burde læse - det er mange år siden jeg selv gjorde, men indtrykkene sidder stadig gemt i mig. Jeg håber den vil give vinderen præcis samme glæde og følelse.

To ting skal være på plads, for at deltage i denne spændende giveaway:
1. En kommentar til dette indlæg indeholdende email adresse jeg kan kontakte dig på
2. En adresse i Danmark jeg kan sparke bogen afsted til

Lørdag den 1. marts en gang efter 12 trækker jeg lod blandt de deltagende.
Ydmyg kærlighed, tak og kys.




- også en stor tak til min cool kollega Kristian, der har taget billederne til dette indlæg.

20 kommentarer:

  1. Tillykke med de 50 følgere! Den ville jeg da gerne vinde. Jeg har stadig Ejersbo til gode, men tænker at en novellesamling ikke ville være et helt skidt sted at starte :)
    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med følgerne :)

    Åh, novellesamling. Åh, Ejersbo. Åh, kærlighed!

    ireneejense @hotmail.com

    SvarSlet
  3. Skide tillykke, altså. TILLYKKE! Fuck, pis og hvorerdetbareherrefedt! 50 er ikke just et lille tal og jeg slår dig hårdt i hovedet, hvis alle kommer hjem i den bette lejlighed.

    Jeg vil gerne vinde den. Gratis ting. Helt gratis Ejersbo. Gratis kærlighed.
    sorttale(a)gmail.com (jeg forventer en mail, hvis jeg vinder).

    SvarSlet
  4. Stort tillykke :D Jakob Ejersbo er jo/var en skønherlig forfatter.

    anne-p@hotmail.dk

    SvarSlet
  5. Wow, stort tillykke! Det er satme godt gået :-)

    Det er måske lidt underligt at sige det her, men da jeg så billedet, blev jeg helt forvirret. Det ligner simpelthen min arm så meget, at det er uhyggeligt - jeg har endda samme tatovering, samme sted.. Og elastikken på din anden arm er også efterhånden blevet en bestandig del af min arm. Nå, forvirrende øjeblik eller ej, så vil jeg egentlig meget gerne vinde den bog, så her kommer min mail.

    idamoelmer@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg ved ikke om min første kommentar gik igennem, for mit internet hader mig. Men; YAY tillykke! Jeg har aldrig læst Ejersbo (I må ikke hade mig), men jeg vil gerne! Heidi_Bodin(a)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Stort tillykke! Jeg er selv en af de 50 personer der følger dig ;)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  8. Tillykke med det! Du har en skide nice blog!
    katrine.pedersen.1992@gmail.com

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med dine følgere! Du har jo også en rar blog :')
    rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 50 :D

    Måske er det endda mere. Jeg følger dig også, men er ikke på Bloglovin (endnu)

    MVH
    Morten (mortenbendixen[a]hotmail.com)
    http://mortensplace.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. skønt - og dejligt for dig

    tanker fra
    Freja Marie - frutte-m-m-m@hotmail.com
    (http://www.irentilfaeldighed.blogspot.dk)

    SvarSlet
  12. Tillykke tillykke med de 50 følgere!
    Og sikke en lækker giveaway, i mine øjne er/var Ejersbo en af de bedste danske forfattere nogensinde.

    /Carolinethomsen92@gmail.com

    SvarSlet
  13. hej ida! sarafleischer@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Stort tillykke, hvor er det fedt. Den vil jeg da gerne vinde, så her er lige min mail:

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  15. JAAAA tillykke!! DEN vil jeg læse! Er den bedre end Nordkraft??
    gittewinneche@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Åh, tillykke, tillykke! Hvor er det bare fantastisk og skønt! :D <3

    Jeg vil meget gerne deltage, Ejersbo var jo en skat!

    - Prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Ih, en fin præmie! Jeg vidste så slet ikke, at det var derfor din blog hedder som den gør - jeg synes bare det var ret cool :)
    Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg heller ikke har fået læst andet Ejersbo end "Nordkraft", men så kan jeg jo passende starte her hvis jeg skulle være så heldig at vinde ;)

    camilla@twentyyearsfromnow.dk

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med læserne! :) Sikke en fin præmie. Jeg har læst alt af Ejersbo, men ikke "Superego" - det må jeg vidst få gjort noget ved uanset om jeg vinder eller ej :)

    millah@ive.dk

    SvarSlet
  19. Tillykke mus - kærlig hilsen MOR :-)

    SvarSlet