torsdag den 13. februar 2014

Pænt indhold i tasken

To fine, nye ting valgte at smutte ned i min taske i dag:


Mit forsøg på ikke at anskaffe mig flere bøger går mildest talt rigtig dårligt. Siden nytår har jeg fået ikke mindre end fire nye bøger hjem på min reol, selvom målet var ingen ... det synes jeg egentlig er lidt træls, men det er sgu også bare svært at sige nej til læseeksemplarer. Virkelig svært. Desværre er kun halvdelen af dem læseeksemplarer.

Lige i dag var det dog ikke sådan et, men blot en latterligt billig bog, der lige hoppede med mig hjem. Stille dage i Mixing Part af Erlend Loe. Ugens tilbud fra Bog & idé - den koster en flad halvtredser og er i en fin hæftet udgave. Hvem kan dog sige nej til det? Jeg ved det ikke. Supernatural sæson 3 kom også langt om længe hjem til Fona og selvom jeg nåede at se det hele på Nexfix inden, så er jeg alligevel glad for at have den i fysisk form. Nu skal jeg bare have fingrene i sæson 4 inden jeg også når at se hele den på det der dumme Netflix.

I aften tager jeg i biografen og ser Catching Fire for tredje gang. Det glæder jeg mig til og især glæder jeg mig til en maxistor cola og masser af slik. Og Peeta.

God aften, søde blogverden!

2 kommentarer:

  1. Det er også svært at sige nej til alle de pokkers fristelser. On the bright side kunne 4 bøger sagtens have været 8...

    SvarSlet
    Svar
    1. Og 8 kunne være 16. Det formerer sig jo ad helvedes til ...

      Slet