mandag den 10. februar 2014

Supernatural

Jeg har et problem. Det holder mig vågen om natten, holder mig væk fra mine bøger og holder mig væk fra bloggen.

Jeg er blevet afskyeligt afhængig af Supernatural.

Det her er et ganske kort indlæg. Det er fandensatanmig spændende lige nu og det klør altså i øjnene for at se videre! Jeg ville bare lige råbe SUPERNATURAL herinde, fordi ... ja, det er da shit.


Ps. I går spurgte jeg Twitter om, hvordan man laver vievand - better safe than sorry.
Jeg har svaret her:

2 kommentarer:

  1. Arhmen, det er også top-godt :) Hvilket minder mig om, at jeg slet ikke har fået set nogetsomhelst af den nye sæson - tak for det! Så kan vi "forsømme" det rigtige liv i fællesskab ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, det er skønt ikke at være alene om det!

      Slet