torsdag den 6. marts 2014

Gevinster fra bogudsalg

Nu fik jeg langt om længe købt mine bøger med hjem fra arbejdet og kan ligeså fremvise min fine stak af nye, billige køb fra årets bogudsalg. Jeg er mægtigt begejstret, det er jeg altså.


Fra Bog & idé har jeg købt Abdulahs Juveler og Ridder af Skraldespanden af Bjarne Reuter - to bøger i Bertram-serien, som jeg var helt vild med, da jeg var yngre og glæder mig meget til at genlæse. Jeg købte også Luka og Livets Ild af Salman Rushdie og - meget originalt, Ida - Opfindelsen af Hugo Cabrett.

Fordi jeg mødte ind klokken 7 fik jeg også tidligere fri og havde dermed mulighed for at tage Michella under armen og fise ind til byen for at shoppe mere udsalg i Arnold Busck. Her fandt jeg Brødrene Løvehjerte på lydbog (lidt at lytte til, når det sker at jeg rydder op), Justine af Sade, Kristian Bang Foss' Stormen i 99 og Paper Towns af John Green. I et kirkeudsalg (spørg mig ikke hvad den hedder, den der ligger ud til Strøget) fandt jeg De Uanstændige af Leif Panduro til en flad 10'er, samt en førsteudgave af Harry Potter og De Vises Sten, som det viste sig at jeg havde i forvejen. Heldigvis også til en flad 10'er. I Vangsgaard fandt jeg ligeledes et eksemplar af Harry Potter og De Vises Sten. Dem har jeg bare glemt at smide med på billedet....

Alt i alt et fremragende udsalg og hvor er det bare dejligt, at kunne tilføje så mange nye bøger til 'se-nu-at-få-læst'-bunken.


10 kommentarer:

  1. Ih, det var bare en hyggelig dag ^^ Og jeg er misundelig på dine bøger. Jeg stjæler dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ellers du fik rigeligt med hjem :D

      Slet
  2. Så fine bogkøb! 'Justine' er en ret voldsom bog på flere måder, men det er meget sjovt at se hvordan Sade omvender det moralske kodeks. Spændende læsning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig spændt på den ^^

      Slet
  3. Dejlige bøger! Glæd dig til Justine af Sade, den er virkelig fantastisk, og ja voldsom som Rikke også siger :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jeg har læst af ham kunne jeg godt lide i hvert fald :D har dog hørt meget blandede meninger om Justine. Men ja, jeg glæder mig!

      Slet
  4. Dejlige bøger! (og billige tilbud du fandt dig!)

    SvarSlet
  5. Åh - elsker bogudsalg. Det er umuligt at gå tomhændet derfra :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Iz true! Alle de fristelser...

      Slet