søndag den 2. marts 2014

GIVEAWAY VINDER

20 mennesker har deltaget i min første giveaway og det synes jeg bare er for sejt. Totalt motiverende for at holde flere af den slags! (se mig, den glade konkurrencetype)

For at finde en vinder lavede jeg den klassiske med at skrive alle op på et stykke papir, klippe ud og folde sammen og trække en fra bunken af krøllede papirlapper. Helt klassisk og så fik jeg også en følelse af at være kreativ i dag. Det gik helt billedligt således til:





Vinderen af Superego af Jakob Ejersbo er Anne! Jeg har allerede kontaktet dig per mail. Stort tillykke og må du have en masse god glæde af den fremragende novellesamling!
En kæmpe stor tak, til alle jer der har deltaget - som sagt, så er det bare pisse herligt at I gider at lege med.

Må I have en fortræffelig søndag!

1 kommentar:

  1. Hvor er det fedt, at der var så mange deltagende. Tak til dig for at holde den ^^

    SvarSlet