torsdag den 10. april 2014

Bogmærker

Jeg vil ikke påstå at jeg har et egentligt forhold til bogmærker. Det er mest sådan noget, der bare skal være der, så er udformningen ligegyldig - post-its, toiletpapir, slikpapir, en gammel faktura, hvad-end-der-lige-er-i-nærheden, med undtagelse af mit Moleskine bogmærke, der fulgte med til min Passions Book Journal - det bogmærke er jeg rigtig glad for, selvom det er helt slidt. Det plejer at sidde i min 'hovedbog', altså den bog jeg først og fremmest læser, men alligevel som regel læser langsommest (logic, biatch). Egentlig har jeg heller ikke noget problem med æselører, synes de er ret hyggelige, men alligevel tyer jeg næsten altid til den ene eller anden form for papir på den side jeg er nået til.

Nu har jeg selvfølgelig sagt, at jeg ikke giver en flying fuck, men det gør mig altså ikke mindre glad for disse geniale bogmærker, jeg fandt herovre i Odderske jylland!
(+ Moleskine. Altid Moleskine)





HVOR SMART ER DET LIGE AT SÆTTE EN ELASTIK PÅ, SÅ SIDERNE IKKE KRØLLER NEDE I TASKEN?!?!


Jeg har købt disse krabater i henholdsvis Bog & idé og Kvickly til 5 og 20 kroner. Alle pengene værd.

6 kommentarer:

  1. Tager også altid lige det papir, der er i nærheden, men har alligevel en lille samling bogmærker, som jeg ofte slet ikke bruger (dårlig vane! :D ) Det er virkelig smart med elastikkerne, og jeg elsker dit gif-brug ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Det er også bare det, når de ikke er i nærheden, når man kommer i tanker om at bruge dem :D
      Elastikkerne er fantastiske! og tak! ^^

      Slet
  2. Jeg elsker til gengæld bogmærker og efterhånden samlet mig et fint udvalg, så jeg bedre kan matche bogmærket med temaet i den bog, jeg læser (ja, det er RET nørdet - og jeg har altså ikke et så stort udvalg, at jeg altid kan lave et perfekt match :))

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, overskudsagtigt. Det er virkelig en fin detalje, når det passer til!

      Slet
  3. Elsker bogmærker, har mange af dem, men glemmer lidt at bruge dem.... det bliver ofte et postkort, en kvittering eller lignende.... har ikke set dem med elastik før, DET er smart!

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede! jeg har nok nogenlunde samme tendens som dig, med lige at fetche et papir af en art, eller hvad der nu er i nærheden. Jeg har det desværre med at smide bogmærker væk.. lidt ligesom hårnåle og hårelastikker... Det kunnevære jeg skulle prøve dem med elastikker, det er da super smart! :)

    SvarSlet