tirsdag den 8. april 2014

Nyt til hylderne og tak, for hjælpen!

Forleden uge spurgte jeg med hundeøjne jer alle som om hjælp til nye titler i engelskafdelingen og for pokker, hvor er det lækkert hvor mange af jer, der gad at tage lidt tid ud af jeres dag til at skrive et par titler ned til mig. Det blev til en rigtig fin stak nye bøger, som jeg satte på plads i lørdags:


Her er fra toppen World After, fortsættelsen til Angel Fall, som Camilla anbefalede, The Twelve og The Passage anbefalet af Sidsel, Miss Peregrines home for peculiar children efter anbefaling fra Ditte, The book of lost things fra Rikke og Throne of Glass, samt Crown of Midnight, der blev anbefalet af ... okay, den kan jeg faktisk ikke lige opspore nogen steder - sorry! Michella trak også en hulens masse op ad hatten, blandt andet The maze runner, som dælme ser spændende ud (men ikke er med på billedet) og snart kommer som film. Win!

Men altså, igen - tusind tak, for at hjælpen med at skabe nyt liv i vores engelske reoler! Jeg håber jeg må trække på jer en anden gang også ^^

4 kommentarer:

  1. Du må ALTID trække på mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er også ALTID så fuld af gode idéer!

      Slet
  2. Sejt!
    Er glad for at kunne hjælpe, nu må vi bare krydse fingre for at de også bliver solgt. Boede jeg på Sjælland, var jeg selv kommet og haps.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også! Wauw, det er en flot bog ^^

      Slet