søndag den 25. maj 2014

En flænge i ... min sjæl

Den 12. juni kommer The fault in our stars i de danske biografer og jeg har været så utrolig heldig, at få lov til at se den på forpræmiere, venligst inviteret af Politikens Forlag.




Verdens bedste bog, verdens bedste film. Den var helt perfekt - jeg græd på den stille måde, hvor det gør ondt fra maven hele vejen op i struben og på udvalgte tidspunkter, kunne man høre hele biografen snøfte og diskret hoste lidt. Så i det mindste var jeg ikke alene om at anstrenge mig for ikke at lave lyde.


Eftersom der stadig er lidt tid til den rigtigt kommer på det store lærred, vil jeg ikke sige andet end at den lever op til bogen med både stemning, cast og amazing lines. Og at alle skylder hinanden en tur i biografen for at se den. Hvis du mangler nogen at tage under armen, vil jeg gerne se den en million gange mere. Du ringer bare.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. You shall! Og uden makeup, ville være mit bedste råd.

      Slet
  2. Jeg er så enig! Åh, den film. Fantastisk. Ligesom bogen bag!

    SvarSlet