onsdag den 28. maj 2014

It's a fangirl thing

Bøger gør mig glad og pæne skuespillere fremragende tv-serier gør mig glad. Og når en tv-serie bare er så god, så er der jo intet bedre end at 'finde ud af', at man også kan læse den. Flere detaljer! Jubii!







Jeg prøvede lykken og søgte Supernatural på vores engelsk-bestillings-database og fandt ud af, at man ikke bare kan få Bobbys vidensbibel men også Supernatural romaner. Den jeg har købt og har planer om at fælleslæse med min søde kollega, Signe, er helt tilfældigt den første i rækken (fandt vi ud af, efter at have købt den) og handler om Edgar Allan Poes spøgelse, der laver ravage i den. WHAT! Jeg har ingen forventninger til kvaliteten, men regner med at blive godt underholdt.

OG HALLO HVAD, ER DER OGSÅ BØGER OM SHERLOCK HOLMES?


Hah. Sorry. Jeg er svært begejstret for at være kommet i gang med dem. Jeg troede virkedelig aldrig det skulle ske, men for pokker de er jo nice. Sherlock Holmes er awesome. Han skulle blive den første, jeg fik i en Penguin Clothbound udgave - slap nu af, de er pæne! Så rar en indbinding.
Oven i det måtte jeg sande at min obsessive fangirling over tv-serien også er vild nok til, at jeg faktisk cravede bøgerne med serieforside. Så det har jeg også købt. Med forord af henholdsvis Martin Freeman og Benedict Cumberbatch! OMG!
(og ja, jeg har to af The Hound of the Baskervilles ... da jeg havde købt den pæne clothbound fandt jeg ud af det var den, som Cumberbatch havde skrevet forord til i den anden udgave. Så var der jo ingen vej udenom)



14 kommentarer:

  1. Hahaha temmelig meget fangirl! Det er lidt sødt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at det også kan anskues fra den vinkel :D

      Slet
  2. The Hound of the Baskervilles er en af mine absolutte yndlingsfortællinger! Alene dine ord og billeder giver mig lyst til at genlæse den. Glæd dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk hørt lige det modsatte, så det var rart med noget positivt omtale om den også! Tak ^^

      Slet
  3. Jeg er ikke så vild med forsiderne på Sherlock Holms bøgerne men det vil være sjovt at læse Bennedict Cumberbatch og Martin Freeman forord. Og det er også en rigtig fed serie. (det er supernatural også men er mere besat af Sherlock)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er ikke særlig passende til den oprindelige historie, nej ^^' men ... Cumberbatch.

      Slet
  4. Åh, den smukke clothbound-udgave <3 mh!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede de var meget større end de egentlig er! Meget positivt overrasket :D

      Slet
  5. Intet i vejen med at være fangirl - jeg skal altså virkelig også have købt de der Sherlock udgaver af Sherlock Holmes - jeg har brug for de forord (og har altså en svaghed for skuespillere på forsiden af bøger...)! :D Åh den der Sherlock-med-hat-gif. er fin :D Og synes virkelig også den udgave er flot i clothbound!

    SvarSlet
    Svar
    1. Udover at have forord, er det også nogle ret lækre formater. De er ikke 'stramme' i ryggen eller noget. Og... Forord. Hæ

      Slet
  6. Cumberbaaatch!! <3 Fede bøger! Gid jeg kunne få en med forord af Chuck Bass :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Cumberbatch <33 hvis man kunne, var det nok ikke Sherlock Holmes han havde skrevet til ;D men forhåbentligt er det noget andre serier med bøger bag tager ved lære af!

      Slet
  7. *giiiiiiisp* kan man få supernatural bøger?? How did I not know this?!?!
    Also, der er bare ikke noget bedre end Cumberbatch-gifs. Ja det skulle da lige være Cumberbatch-tv... eller Cumberbatch-live *suk*

    ~ 2000 brikker [3 mangler]

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan! Det er det fedeste! :D
      Cumberbatch-live? HVOR? :o

      Slet