torsdag den 1. maj 2014

Update

Såeh. Det er lige gået op for mig, at det er 14 dage siden jeg sidst har prøvet at gøre mig klog på noget som helst herinde.


Så lad mig snakke om, hvad jeg har lavet siden sidst.
Siden sidst, har jeg fået en ny bofælle, som jeg har brugt tid på at lære at kende. Vi har set Sherlock. Sherlock har overtaget min begrænsede overskydende hjernekapacitet. Fyforpyffer, det er bare en pisse fed serie. Se den. Og hjælp mig med at få tiden til at gå i to år til sæson 4. You will know how.


Jeg er begyndt at se How I Met Your Mother igen. Og er faktisk ikke så sur på det mere. Det er ganske hyggeligt og jeg har endelig accepteret at Barney måske alligevel godt kan være kæreste-typen. Jeg er ikke glad ved det. Jeg har accepteret det. Der er en forskel. Jeg har set mere Supernatural. Jeg har set mere Big Bang Theory. Og The Walking Dead. Generelt er jeg blevet uhyggeligt hooked på serier.


Jeg har til gengæld ikke læst ret meget... jeg kæmper virkelig med The book thief, som jeg synes er okay (historien), men for helvede hvor er den bare kedelig. Jeg er snart færdig. Jeg kan se lyset for enden af tunnelen. Den må have en ny chance på et tidspunkt. Er sikker på det er en af dem, der bliver bedre ved genlæsning, når jeg ved at der er en slutning på et tidspunkt.


Ellers har jeg bare tulret rundt og hygget mig med levende mennesker, brugt alt, alt, alt for lang tid på Tumblr og nydt det gode vejr. Jeg håber også at I har haft en rigtig dejlig måned og at I må have en dejlig 1. maj i morgen!

5 kommentarer:

  1. Er det ondt at sige, at det ikke er sikkert, at den næste Sherlock sæson kommer om 2 år? (don't hate me!) Så vidst jeg ved er der ingen der rigtig ved, hvornår der kommer en ny sæson, hvilket er ret trist, for det er en af mine favoritter, så jeg venter ligesom også...

    Jeg forstår så slet ikke, hvorfor du er sur på HIMYM. Jo, de ødelagde lidt sig selv til sidst på nogle plan, men i sidste ende var meningen jo god nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil nu har der været to mellem sæsonerne og IMDb skriver den til 16. Men for min skyld gerne før! ^^

      Jeg er spændt på, hvad jeg synes om den slutning...

      Slet
    2. Ja, det ville ikke gøre noget.

      Jeg vil gerne høre, hvad du synes, når du har set den, for jeg tror generelt at folk har misforstået hele seriens pointe. (De sure folk altså).

      Slet
  2. Godt at se du er tilbage! :) Og åh du har fundet den der fantastisk gif. med Benedict Cumberbatchs hår! <3 :D Jeg kan heller ikke vente på Sherlock; elsker virkelig den serie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D og ih ja, jeg er helt forelsket i den gif. Skal virkelig anstrenge mig for ikke at reblogge den hele tiden...

      Åh, hvad synes du om sæsonafslutningen? Hvis man ellers kan kalde det sådan, når der nu kun er tre afsnit... Jeg var helt blæst bagover :o

      Slet