søndag den 22. juni 2014

FAGPRØØØØØVE!

Hvor har jeg dog bare glemt at opdatere bloggen med billeder af min fagprøve kampagne! Jeg har allerede beskrevet den, det er En flænge i himlen og det er mange af den. I disse dage er det hele sat op i butikken og det er bare hammer godt. Billederne er taget af min seje kollega, Kristian (undtagen gruppebilledet, som er taget af min seje kollega, Charlotte).


Læsehjørne, læsehjørne, læsehjørne! Med stol sponsoreret af Michella og hjemmelavet Okay? Okay.-bord. Awesommme.
(jeg vil lige for god ordens skyld sige, at jeg sidder og lader som om jeg læser for billedets skyld. Ikke hele dagen)






Der er desuden nogle fede konkurrencer i gang. Vind bøger og biografbilletter på vores Facebook-profil og bog via vores Instagram @bogogidenoerrebro
Det er desuden også muligt at følge med i slagets gang på de to medier!

10 kommentarer:

  1. Åh, jeg håber sådan at det går godt!

    SvarSlet
  2. Åh, hvor ser det bare godt ud!!! :D

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt ud! Og super fedt med de t-shirts også, held og lykke :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det altså smadderfint! Jeg elsker det gennemførte John Green-tema :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at det bemærkes! ^^

      Slet
  5. Hvor er det bare superfedt lavet og så gennemført! Det er simpelthen så skønt at opleve hvordan folk som dig virkelig brænder for deres fag - og at det så ovenikøbet er bøger gør mig bare endnu mere lykkelig! :)
    Det er virkelig mennesker som dig, der gør en stor forskel for, at specielt børn og unge får læsning og bøger som en del af deres liv og hverdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, hvor er det sødt sagt - tusind, tusind tak! :) jeg håber det inspirerer en masse unge til at samle bøgerne op!

      Slet