søndag den 8. juni 2014

GIVEAWAY #2 - BIBY 2014

Rotter udgør ikke ligefrem verdens bedste fotomodeller. Måtte give op efter et kvarter og kalde dette mit bedste skud - Pif i fuld firspring mod fotografen og ikke det objekt fotografen gerne ville portrættere hende sammen med... suk.

Mit Superego har passeret 75 følgere og det synes jeg er mega fantastisk. Det er jo latterligt mange mennesker. Juhuu! Tak! I fortjener sgu en krammer. Eller i hvert fald en giveaway.

Så det er den ene årsag. Den anden er, at jeg herre gerne vil dele The Rosie Project med en af jer. Den vandt BIBY 2014 på ICYB for en lille måned siden og jeg kan ikke understrege nok, at det er meget, meget fortjent! Det er en sjov og atypisk kærlighedsjagt, som både er akavet og charmerende på én og samme tid. Med en hovedperson, der bedst kan beskrives som en Sheldon Cooper fra The Big Bang Theory.


For at deltage, skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg med en mailadresse jeg kan kontakte dig på, skulle du vinde denne fremragende præmie.

Jeg håber du har lyst til at være med! Jeg trækker en vinder søndag den 15. juni klokken 12.

29 kommentarer:

  1. Tillykke med følgerne! :D
    Jeg har egentlig ikke været super interesseret i The Rosie Project før, da det virkede som om, den blev hypet ret meget virkelig hurtigt, og jeg har det lidt svært med sådanne bøger. Men for et par uger siden så jeg en Booktube-video, hvor der blev snakket om den, og straks var min nysgerrighed vakt. Den lyder j virkelig god! :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Den har stået på min to-buy liste siden dit indlæg om den; Du havde mig ved 'Sheldon Cooper'. Heidi_Bodin(a)hotmail.com

    SvarSlet
  3. Har hørt at den er helt eminent. Så den skal jeg selvfølgelig læse! Helene_andersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Du fik mig til at sætte den på min to-read liste på Goodreads, så det ville være endnu mere fantastaisk at vinde den af dig også ;) louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  5. Det lyder som fantastik god bog, som jeg rigtig gerne vil læse- iersgaard@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Tillykke med læserne :D Det lyder som en rigtig god bog :) writingthedreams@gmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med alle læserne!
    Jeg har kigget på bogen i boghandlen et par gange, så nu tager jeg chancen! :D

    rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  8. Tillykke med de mange følgere.

    Jeg har hørt meget godt om bogen, den lyder rigtig god :)

    bnbach@mail.dk

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med følgerne :D
    Jeg vil SÅ gerne vinde den bog, for jeg holder shoppestop, og den haunter mig!! litteraturlistig@gmail.com

    SvarSlet
  10. Tillykke med læserne :-)
    Jeg blev ret nysgerrig, da du nævnte Sheldon, så jeg vil gerne deltage i lodtrækningen: pisk.riset[snabela]gmail.com

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  11. Jeg kunne got tænke mig at læse bogen :)
    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med de mange følgere! (;

    -Synes denne bog lyder super interessant, og vil helt sikkert gerne læse den, så det er da bestemt lækkert, at du afholder sådan en giveaway!

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil altid gerne have en ny bog lunarohde8@gmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med følgerne!
    Vil meget gerne deltage, er ret nysgerrig på den bog efter den vandt BIBY :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Den bog har været på min læseliste længe efterhånden, så krydser fingre for at jeg er heldig!
    Og tillykke med følgerne :)
    menirtak[snabela]gmail.com

    SvarSlet
  16. Den Bog lyder fantastisk, jeg krydser fungere.
    Sarahbodk@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke med følgerne, det er velfortjent! :)
    Jeg har længe haft mine øjne på The Rosie Project, så det kunne være super at vinde den. millah@live.dk

    SvarSlet
  18. Uuuuh, den vil jeg vildt gerne læse!

    katrine.pedersen.1992@gmail.com

    SvarSlet
  19. Mange gange tillykke med det flotte tal! :-)

    idamoelmer at gmail dot com

    SvarSlet
  20. PIFFF OG NY SHELDON ER BEGGE MUST HAVES! JEG REGNER MED AT MIN BRUG AF VERSALER GIVER MIG EN MILLION LOD TIL TRÆKNINGEN! TAK! JEG ELSKER AT FØLGE MED! GIFS OG BØGER OG ALT DET DER.

    SORTTALE(A)GMAIL.COM

    SvarSlet
    Svar
    1. NÅJA OG DET GYLDNE ORD: TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Slet
  21. Godt gået, og sikke en vidunderlig blog du har
    mortenbendixen[a]hotmail.com

    SvarSlet
  22. Tillykke med de mange følgere :) Sheldon Cooper! Den bog må jeg læse ;) sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  23. Tillykke, hvor er det sejt!
    Jeg vil virkelig gerne læse den bog :)
    mia_krone@live.dk

    SvarSlet
  24. Stort tillykke!!! ... Og Sheldon Cooper, siger du? Ja tak, siger jeg. :D

    kontakt@stinchen.dk

    SvarSlet
  25. Tillykke!! :)
    gittewinneche@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Stort tillykke :)
    SaHyms@gmail.com

    SvarSlet
  27. Tillykke med følgerne, det er så velfortjent! :) Super fin konkurrence; jeg vil så gerne læse den så roste historie.

    - Rikke, prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med de mange følgere - det er meget velfortjent! :)
    Jeg har hørt så meget godt om "The Rosie Project", så jeg vil gerne smide et lod i puljen.

    Camilla
    camilla@twentyyearsfromnow.dk

    SvarSlet