mandag den 16. juni 2014

GIVEAWAY VINDER

Så svært, at fotografere rotter...

I går sluttede min giveaway med hele 28 deltagende! Uhf, hvor er det nice. Tusind tak, for alle de venlige ord og fordi I ville være med - det er jeg sgu glad for.

I dag har jeg trukket en vinder. Jeg har skrevet alle navne op på post-its, hvilket var en virkelig dårlig idé. De klistrer ad helvedes til og er umulige at skille ad.... så meget for ikke at skulle klippe. Men det lykkedes, jeg har skriblet, foldet og trukket og en vinder er fundet!

*trommehvirvel*



Tillykke, Rikke M.! En mail er blevet sendt i din retning. Må du have ligeså god glæde af The Rosie Project som jeg havde. Og igen (det kan ikke siges nok), tak fordi I alle sammen deltog. Det er sgu sjovt at holde giveaways :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar